اسلایدر

بایرن مونیخ 2-0 آینتراخت فرانکفورت

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بایرن مونیخ در هفته یازدهم بوندس لیگا از آینتراخت فرانکفورت تیم رده سومی میزبانی کرد.  شاگردان آرمین فه در این فصل عملکردی دور از انتظار داشتند و با کسب نتایج خوب یکی از تیم های منسجم بوندس لیگا در این فصل هستند.

بایرن بازی را طوفانی آغاز کرد و در 15 دقیقه نخست چندین شانس گلزنی بدست آورد که با بی دقتی مهاجمان و عملکرد خوب خط دفاعی فرانکفورت در آفساید گیری به هدر رفت.

پس از دقایق ابتدایی کم کم فرانکفورتی ها خود را در زمین پیدا کردند و بازی تا حدودی متعادل شد در چند صحنه نیز آینتراختی ها فرصت هایی برای گلزنی داشتند که با خوش شانسی بایرن به گل تبدیل نشد.




مصدومیت ژروم بوآتنگ و جایگزینی او بوسیله فن بویتن از دیگر اتفاقات مهم بازی بود. فن بویتن پس از مدت ها برای بایرن به میدان می رفت او توانست روی یک ضربه ایستگاهی برای بایرن گلزنی هم کند که با بالابردن پرچم کمک داور این گل مردود اعلام شد.


بایرن در نهایت موفق شد در دقایق انتهای نیمه دوم با فرار مارتینس از تله آفساید گیری و پاس روبه جلوی او برای ریبری، به گل اول خود دست یابد.

نیمه دوم با حملات آینتراخت همراه بود فرانکفورتی ها برای جبران گل خورده تلاش می کردند و در همان دقایق ابتدایی می توانستند به گل نیز دست یابند اما ضربه ی آن ها به تیرک افقی دروازه برخورد کرد.

بایرن در این دیدار به مانند گذشته نبود طراوت همیشگی در خستگی ساق های باواریایی ها پنهان شده بود. تعویض های یوپ هاینکس نیز به نظر برای حفظ نتیجه بود حضور تیموشک به جای تونی کروس و مولر جنگنده به جای پیزارو قدرت دوندگی را در بازیکنان بایرن افزایش داد.

بایرن در نیمه دوم شانس هایی برای گلزنی نیز داشت که در چند صحنه خودخواهی ریبری و مولر و بی دقتی روبن مانع از به ثمر رسیدن گل های بعدی برای بایرن شد.

اما در یکی از هجوم های بایرن شواین اشتایگر در محوطه جریمه با خطای پنالتی متوقف شد. داوید آلابا ضربه پنالتی را به گل دوم بایرن تبدیل کرد تا باواریایی ها در دیداری که چندان هم خوب نبودند سه امتیاز با ارزش بدست آورند و با 30 امتیاز به صدرنشینی خود قوام بخشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 20 آبان 1391برچسب:بایرن,برد,اینتراخت,بوندسلیگا,آلمان,دهمین, ] [ 20:59 ] [ بهنام ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 1522
بازدید کل : 141914
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت